sobota 13. února 2016

Challenge ScrapBerry´s

Je tu únor a s ním i nová challenge od ScrapBerry´s
tentokrát je téma láska, Valentýn.

Pořídila jsem si jejich zamilované čtvrtky, které se mi moc líbí, 
sehnala jsem i výseky s tématem.
Dnes jsem byla vzhůru už v půl šesté, ticho a pohoda, tak jsem se pustila do tvoření.


Na základ jsem použila bílou čtvrtku na kterou jsem navrstvila barevnou čtvrtku od scrapberry´s a zjemnila vellumem.

Ze stejné čtvrtky jsem vystřihla srdce a podlepila černou čtvrtkou, použila jejich výsek LOVE a perličky.



Nápisy jsem vystřihla ze čtvrtky,  která byla ke stažení od sizzixu, podlepila jsem je černou čtvrtkou a nakonec jsem přidala několik kytiček.


Děkuji za návštěvu. 

Martina

2 komentáře:

  1. Wonderful thing! So lovely! Good luck! Thanks for playing with us from ScrapBerry's Europe team!

    OdpovědětVymazat