neděle 15. února 2015

Sketch 117

Jelikož mně v poslední době inspiruje a hlavně popohnal k tvoření  blog Pretty Papers a hodně mě potěšilo umístění v
Featured Designers  Sketch #116,
rozhodla jsem se znovu vytvořit přáníčko podle Sketch 117 od Cardabilities








Děkuji za nahlédnutí a přeji krásný den.

Martina

7 komentářů:

  1. To je prostě....já ani nemám slov! Dokonalost!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Lovley card. Thank you for joining with Cardabilities.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné přání! Kombinace peříček, brad, mašličky a kytiček je úžasná...

    OdpovědětVymazat
  4. Cardabilities sice nesleduji, ale k Tobě občas nakouknu - nejprve tedy (opožděně, leč přece!) gratuluji k úspěchu! A pak hned musím pochválit přání z tohoto blogu - jsem nadšená z barevné kombinace, nepřeplácanosti, dodržení kompozice, vzdušnosti, lehkosti...mooooc se mi líbí, Marti! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuji, opravdu mne těší, že se vám líbí.

    OdpovědětVymazat